Haarwerken

Pruiken en haarwerken van Silvester Veenendaal


Wij zijn aangesloten bij ANKO haarwerkspecialisten en dus ook bij de geschillencommissie tevens voldoen wij aan de door hen gestelde kwaliteitseisen.


De mooiste pruiken , haarwerken en toupets

We bieden een breed scala aan professionele diensten, zodat we aan uw behoeften kunnen voldoen.   


Haaruitval of haarverlies is erg vervelend. Silvester haarwerkboetiek doet er alles aan om een natuurgetrouwe uitstraling te bereiken met een door jou gekozen haarwerk of haaraanvulling. Onze haarwerkboetiek is afgesloten van de kapsalon, zodat je privacy gewaarborgd blijft.


Wij beschikken over een breed assortiment aan pruiken, haarwerken en toupets. Kies voor een haarwerk van echt haar of van synthetisch haar.  Wij zijn ANKO-gecertificeerd. Dat betekent dat onze haarwerken erkend zijn als medisch hulpmiddel van hoogwaardige kwaliteit. Wij beschikken over leveringsovereenkomsten met alle zorgverzekeringen.

Waarom Silvester? De voordelen op een rijtje

 

  • We beschikken over een ruime voorraad aan haarwerken
  • Al onze haarwerken worden op maat gemodelleerd en geknipt
  • Levering aan huis of ziekenhuis mogelijk
  • Wij zijn ANKO-gecertificeerd
  • Wij bieden gratis hulp bij en uitleg over het onderhoud van het haarwerk
  • Op alle door ons geleverde haarwerken geldt een garantie van 6 maanden op fabricagefouten
  • Intakegesprek binnen 5 werkdagen 
  • Intakegesprek is gratis & vrijblijvend
  • u kunt het haarwerk voor 6 weken reserveren voor dat u definitief uw keuze maakt
  • Na levering kunt u eventueel nog een nazorg afspraak maken
  • levering confectie per direct(voorraad) of 2 werkdagen mogelijk
  • levering maatwerk 10 tot 16 weken

 


Altijd van een mooi kapsel verzekerd

Silvester Pruikenboetiek heeft contracten bij alle zorgverzekeraars. In 2022 bedraagt de vergoeding uit de basisverzekering €457,50. Vaak is er daar bovenop nog vergoeding mogelijk uit de aanvullende verzekering. Deze vergoeding kan oplopen tot maar liefst 100% van de aankoopprijs.


Heeft u een klacht


Wij werken met onze klanten op basis van wederzijds vertrouwen en respect. Een fout maken is menselijk dus hieronder de mogelijkheden om uw klacht aan te geven.


Oplossen van de klacht

Meestal kunnen klachten het beste tijdens een goed gesprek (telefonisch of in persoon) worden opgelost.


Schriftelijke klachtenprocedure

Is uw probleem met een gesprek niet verholpen of leent de klacht zich volgens u niet voor een gesprek, dan kunt u de klacht schriftelijk indienen. Deze kunt u ter attentie van Henri Koelewijn.


Afwikkeling klacht

Binnen enkele dagen zal inhoudelijk worden gereageerd op uw klacht. Indien mogelijk worden de te nemen stappen met u besproken.


Niet tot overeenstemming

Het kan natuurlijk voorkomen dat beiden partijen niet tot overeenstemming kunnen komen. In dit geval kan de klant de klacht formeel schriftelijk indienen bij de betreffende Klachtencommissie van de branche. www.anko.nl                                                                                         


ANKO Geschillencommissie
Share by: